 |
Ders Öğretim Planı| Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | | 6013000962010 | YABANCI DİL II | Zorunlu | 1 | 2 | 2 |
| | Dersin Seviyesi | | Ön Lisans | | Dersin Sunulduğu Dil | | İngilizce | | Dersin Amacı | | CEF (Common European Frame ) doğrultusunda öğrencileri A2 seviyesine getirmek. | | Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri | | Lecturers of the School of Foreign Languages | | Öğrenme Çıktıları | | 1 | Dinleme becerisi doğrultusunda çok yaygın kullanılan kelimeleri fark edebilmek, alışveriş, basit mesaj ve uyarıları anlayabilme | | 2 | Okuma becerisi doğrultusunda kısa ve basit parçaları okuyabilme, günlük materyallerden tahmin edilebilir spesifik bilgiler bulabilme, reklam, zaman cetveli ve çok kısa kişisel mekutupları anlayabilmek. | | 3 | Konuşma becerisi doğrultusunda basit kurulmuş cümlelerle kendini tanıtmak. Çok belirgin konular üzerinde sorulan kolay sorulara cevap verebilmek. Eğitim, meslek ve kişisel bilgiler hakkında basit cümleler kurabilmek | | 4 | Yazma becerisi doğrultusunda acil ihtiyaçlar esnasında kısa notlar ve mesajlar yazabilmek |
| | Öğrenim Türü | | Örgün Öğretim | | Dersin Ön Koşulu Olan Dersler | | Yok | | Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | | Yok | | Dersin İçeriği | | Kelime Bilgisi, Gramer, Okuma, Dinleme, Yazma. | | Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği | |
| 1 | Lesson 41-42-43-44
Sıfatlar, renkler
Have / has got pozitif-negatif cümleler
Email ve mektupla haber verme
Hikaye: That’s Life Blm 6
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme (Sayfa 41-44) | | | 2 | Lesson 45-46-47-48
Parts of the body, articles
Have / has got soru formları
Hastalıkları tanımlama
Nesneleri sorma (Have you got..)
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme,
konuşma (Sf.45-48)
| | | 3 | Lesson 49-50-51-52
Aktiviteler
Kabiliyet can / can’t
İş görüşmesi
Hikaye: That’s Life Blm.7
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme,
konuşma (Sf.45-48)
| | | 4 | Lesson 49-50-51-52
Aktiviteler
Kabiliyet can / can’t
İş görüşmesi
Hikaye: That’s Life Blm.7
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.49-52)
| | | 5 | Lesson 53-54-55-56
Parts of a house
there is / there are cümle ve sorular Evi tanımlama
Yer sorma
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.53-56)
| | | 6 | Lesson 61-62
Ulaşım
Şimdiki zaman soru formları
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (sf.57-60) | | | 7 | Lesson 61-62
Ulaşım
Şimdiki zaman soru formları
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.61-62)
| | | 8 | Ara sınav | Lesson 63-64
Kartpostallar
Planlar hakkında konuşma
| | | 9 | Lesson 65-66
Yerler
Geçmiş zaman ‘to be’ cümleleri
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.65-66)
| | | 10 | Lesson 67-68-69-70
Birinin nerede olduğunu sorma (was/were)
Hikaye: That’s Life Blm 9
Acil servisler
Geçmiş zaman düzenli fiiler
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.67-70)
| | | 11 | Lesson 71-72-73
Gazete makalesi
Günler, Yılın ayları
Düzensiz fiiler
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.71-73)
| | | 12 | Lesson 74-75-76
Geçmiş zaman negatif cümleler
Geçmiş hakkında dinleme
Hikaye: That’s Life Blm 10
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.74-76)
| | | 13 | Lesson 77-78
Hafta sonu aktiviteleri
Geçmiş zaman soru formları
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.77-78)
| | | 14 | Lesson 79-80
Geçen hafta sonu hakkında konuşma
Diyalog oluşturma
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma
| | | 15 | Okuma
Konuşma
Alıştırmalar | Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma | | | 16 | Final Sınavı | | |
| | Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar | | Ders Kitabı:
Hatchinson, Tom. (2007). English for Life. Oxford University Press
Yardımcı Materyaller
Hatchinson, Tom (2007). English for Life. Oxford University Press
Ege Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu Kaynak Merkezi
| | Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları | | Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir. | | Değerlendirme | |
| Ara Sınav | 1 | 100 | | TOPLAM | 100 | |
| Final Sınavı | 1 | 100 | | TOPLAM | 100 | | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 20 | | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 80 | | TOPLAM | 100 |
| | Staj Durumu | | Yok |
| | İş Yükü Hesaplaması | |
| Ara Sınav | 1 | 1 | 1 | | Final Sınavı | 1 | 1 | 1 | | Derse Katılım | 13 | 2 | 26 | | Bireysel Çalışma | 13 | 1 | 13 | | Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 5 | 5 | | Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 5 | 5 | | Multirom CD Çalışması | 9 | 1 | 9 | |
| Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi | | ÖÇ1 | | 5 | | | | | | 4 | | 3 | | 3 | | | ÖÇ2 | | 5 | 5 | | | | | 4 | | 3 | | 4 | | | ÖÇ3 | | 5 | 5 | | | | | 4 | | 3 | | 4 | | | ÖÇ4 | | 5 | 5 | | | | | | | 4 | | 4 | |
| | * Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
 |
| |
| Ege University, Bornova - İzmir / TURKEY • Phone: +90 232 311 10 10 • e-mail: intrec@mail.ege.edu.tr |
|
|