|
Description of Individual Course UnitsCourse Unit Code | Course Unit Title | Type of Course Unit | Year of Study | Semester | Number of ECTS Credits | FENDRSEM2 | Seminar II | Compulsory | 3 | 5 | 6 |
| Level of Course Unit | Third Cycle | Language of Instruction | Turkish | Objectives of the Course | The aim of this course is to make students of sociology to research of a social phenomenon, to form the seminar report and present it. | Name of Lecturer(s) | Assoc. Prof. Dr. Aylin Nazlı | Learning Outcomes | 1 | Verilen bir konuda detaylı literatür araştırması yapabilme. | 2 | Topladığı bilgileri sentezleyebilme, analiz edebilme ve yorumlayabilme. | 3 | Ulaştığı sonuçları bilimsel bir rapor haline getirebilme. | 4 | Ulaştığı sonuçları topluluk önünde sunabilme. |
| Mode of Delivery | Face to Face | Prerequisites and co-requisities | None | Recommended Optional Programme Components | None | Course Contents | Analysis and discussion of various sociological cases. | Weekly Detailed Course Contents | |
1 | Dersin tanıtımı, içeriği ve işlenişi ile ilgili açıklamalar. | Tanışma | | 2 | Herhangi bir sosyal olgunun araştırılma, sınırlandırılma, basamaklandırılma, seminer raporu haline getirilme ve sunum tekniklerine göre sunumu ile ilgili bilgi verme | Kuramsal anlatım ve örneklerle açıklama,tartışma | | 3 | Bir sosyolojik olguya ilişkin seminer sunumu | Kuramsal anlatım ve örneklerle açıklama,tartışma | | 4 | Bir sosyolojik olguya ilişkin seminer sunumu | Kuramsal anlatım ve örneklerle açıklama,tartışma | | 5 | Bir sosyolojik olguya ilişkin seminer sunumu | Kuramsal anlatım ve örneklerle açıklama,tartışma | | 6 | Bir sosyolojik olguya ilişkin seminer sunumu | Kuramsal anlatım ve örneklerle açıklama,tartışma | | 7 | Bir sosyolojik olguya ilişkin seminer sunumu | Kuramsal anlatım ve örneklerle açıklama,tartışma | | 8 | Ara sınav | | | 9 | Bir sosyolojik olguya ilişkin seminer sunumu | Kuramsal anlatım ve örneklerle açıklama,tartışma | | 10 | Bir sosyolojik olguya ilişkin seminer sunumu | Kuramsal anlatım ve örneklerle açıklama,tartışma | | 11 | Bir sosyolojik olguya ilişkin seminer sunumu | Kuramsal anlatım ve örneklerle açıklama,tartışma | | 12 | Bir sosyolojik olguya ilişkin seminer sunumu | Kuramsal anlatım ve örneklerle açıklama,tartışma | | 13 | Bir sosyolojik olguya ilişkin seminer sunumu | Kuramsal anlatım ve örneklerle açıklama,tartışma | | 14 | Bir sosyolojik olguya ilişkin seminer sunumu | Kuramsal anlatım ve örneklerle açıklama,tartışma | | 15 | Bir sosyolojik olguya ilişkin seminer sunumu | Kuramsal anlatım ve örneklerle açıklama,tartışma | | 16 | Final | | |
| Recommended or Required Reading | Bauman, Z. Sosyolojik Düşünmek, Ayrıntı Yay. İst, 2002., Aydınlanmanın Diyalektiği-Felsefi Fragmanlar II, Kabalcı Yay. İst. 1996 Durkheim, E. Sosyolojik Metodun Kuralları, Bauman, Z. Yasa Koyucular ve Yorumcular, Metis Yay. İst 1995., Foucault, M., Hapishanenin Doğuşu, İmge Kitab. Ank. 2000., Diyalektiğin Dansı, B. Ollman, Yordam yay., Boudrillard, J. (1997) Tüketim Toplumu, Ayrıntı Yay., Erkek Akıl, Ayrıntı yay., İst., Modernite versus Postmodernite, (1993) Der.M. Küçük, Vadi yay., İst., Giddens, A. (1994) Modernliğin Sonuçları, Ayrıntı yay., İst., Wagner, P. (1996) Modernliğin Sosyolojisi, Sarmal yay., İst. | Planned Learning Activities and Teaching Methods | Activities are given in detail in the sections of "Assessment Methods and Criteria" and "Workload Calculation". | Assessment Methods and Criteria | |
Midterm Examination | 1 | 100 | SUM | 100 | |
Final Examination | 1 | 100 | SUM | 100 | Term (or Year) Learning Activities | 40 | End Of Term (or Year) Learning Activities | 60 | SUM | 100 |
| Work Placement(s) | None |
| Workload Calculation | |
Report Preparation | 2 | 15 | 30 | Report Presentation | 2 | 2 | 4 | Seminar | 2 | 10 | 20 | Self Study | 14 | 1 | 14 | |
Contribution of Learning Outcomes to Programme Outcomes | | * Contribution Level : 1 Very low 2 Low 3 Medium 4 High 5 Very High |
|
|
Ege University, Bornova - İzmir / TURKEY • Phone: +90 232 311 10 10 • e-mail: intrec@mail.ege.edu.tr |
|
|