Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
6012000962010YABANCI DİL IIZorunlu122
Dersin Seviyesi
Ön Lisans
Dersin Sunulduğu Dil
İngilizce
Dersin Amacı
CEF (Common European Frame ) doğrultusunda öğrencileri A2 seviyesine getirmek.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Lecturers of the School of Foreign Languages
Öğrenme Çıktıları
1Dinleme becerisi doğrultusunda çok yaygın kullanılan kelimeleri fark edebilmek, alışveriş, basit mesaj ve uyarıları anlayabilme
2Okuma becerisi doğrultusunda kısa ve basit parçaları okuyabilme, günlük materyallerden tahmin edilebilir spesifik bilgiler bulabilme, reklam, zaman cetveli ve çok kısa kişisel mekutupları anlayabilmek.
3Konuşma becerisi doğrultusunda basit kurulmuş cümlelerle kendini tanıtmak. Çok belirgin konular üzerinde sorulan kolay sorulara cevap verebilmek. Eğitim, meslek ve kişisel bilgiler hakkında basit cümleler kurabilmek
4Yazma becerisi doğrultusunda acil ihtiyaçlar esnasında kısa notlar ve mesajlar yazabilmek
Öğrenim Türü
Örgün Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
Kelime Bilgisi, Gramer, Okuma, Dinleme, Yazma.
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1Lesson 41-42-43-44 Sıfatlar, renkler Have / has got pozitif-negatif cümleler Email ve mektupla haber verme Hikaye: That’s Life Blm 6 Sunum, okuma, alıştırma, dinleme (Sayfa 41-44)
2Lesson 45-46-47-48 Parts of the body, articles Have / has got soru formları Hastalıkları tanımlama Nesneleri sorma (Have you got..) Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.45-48)
3Lesson 49-50-51-52 Aktiviteler Kabiliyet can / can’t İş görüşmesi Hikaye: That’s Life Blm.7 Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.45-48)
4Lesson 49-50-51-52 Aktiviteler Kabiliyet can / can’t İş görüşmesi Hikaye: That’s Life Blm.7 Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.49-52)
5Lesson 53-54-55-56 Parts of a house there is / there are cümle ve sorular Evi tanımlama Yer sorma Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.53-56)
6Lesson 61-62 Ulaşım Şimdiki zaman soru formları Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (sf.57-60)
7Lesson 61-62 Ulaşım Şimdiki zaman soru formları Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.61-62)
8Ara sınavLesson 63-64 Kartpostallar Planlar hakkında konuşma
9Lesson 65-66 Yerler Geçmiş zaman ‘to be’ cümleleri Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.65-66)
10Lesson 67-68-69-70 Birinin nerede olduğunu sorma (was/were) Hikaye: That’s Life Blm 9 Acil servisler Geçmiş zaman düzenli fiiler Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.67-70)
11Lesson 71-72-73 Gazete makalesi Günler, Yılın ayları Düzensiz fiiler Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.71-73)
12Lesson 74-75-76 Geçmiş zaman negatif cümleler Geçmiş hakkında dinleme Hikaye: That’s Life Blm 10 Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.74-76)
13Lesson 77-78 Hafta sonu aktiviteleri Geçmiş zaman soru formları Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.77-78)
14Lesson 79-80 Geçen hafta sonu hakkında konuşma Diyalog oluşturma Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma
15Okuma Konuşma AlıştırmalarSunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma
16Final Sınavı
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Ders Kitabı: Hatchinson, Tom. (2007). English for Life. Oxford University Press Yardımcı Materyaller Hatchinson, Tom (2007). English for Life. Oxford University Press Ege Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu Kaynak Merkezi
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
Ara Sınav1100
TOPLAM100
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
Final Sınavı1100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri20
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri80
TOPLAM100
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav111
Final Sınavı111
Derse Katılım13226
Bireysel Çalışma13113
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma155
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma155
Multirom CD Çalışması919
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)60
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14
ÖÇ13333 33  3  5 
ÖÇ23333 33  3  5 
ÖÇ33333 33  3  5 
ÖÇ43333 33  3  5 
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek
 
Ege University, Bornova - İzmir / TURKEY • Phone: +90 232 311 10 10 • e-mail: intrec@mail.ege.edu.tr