|
Ders Öğretim PlanıDersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | 6012000962010 | YABANCI DİL II | Zorunlu | 1 | 2 | 2 |
| Dersin Seviyesi | Ön Lisans | Dersin Sunulduğu Dil | İngilizce | Dersin Amacı | CEF (Common European Frame ) doğrultusunda öğrencileri A2 seviyesine getirmek. | Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri | Lecturers of the School of Foreign Languages | Öğrenme Çıktıları | 1 | Dinleme becerisi doğrultusunda çok yaygın kullanılan kelimeleri fark edebilmek, alışveriş, basit mesaj ve uyarıları anlayabilme | 2 | Okuma becerisi doğrultusunda kısa ve basit parçaları okuyabilme, günlük materyallerden tahmin edilebilir spesifik bilgiler bulabilme, reklam, zaman cetveli ve çok kısa kişisel mekutupları anlayabilmek. | 3 | Konuşma becerisi doğrultusunda basit kurulmuş cümlelerle kendini tanıtmak. Çok belirgin konular üzerinde sorulan kolay sorulara cevap verebilmek. Eğitim, meslek ve kişisel bilgiler hakkında basit cümleler kurabilmek | 4 | Yazma becerisi doğrultusunda acil ihtiyaçlar esnasında kısa notlar ve mesajlar yazabilmek |
| Öğrenim Türü | Örgün Öğretim | Dersin Ön Koşulu Olan Dersler | Yok | Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | Yok | Dersin İçeriği | Kelime Bilgisi, Gramer, Okuma, Dinleme, Yazma. | Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği | |
1 | Lesson 41-42-43-44
Sıfatlar, renkler
Have / has got pozitif-negatif cümleler
Email ve mektupla haber verme
Hikaye: That’s Life Blm 6
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme (Sayfa 41-44) | | 2 | Lesson 45-46-47-48
Parts of the body, articles
Have / has got soru formları
Hastalıkları tanımlama
Nesneleri sorma (Have you got..)
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme,
konuşma (Sf.45-48)
| | 3 | Lesson 49-50-51-52
Aktiviteler
Kabiliyet can / can’t
İş görüşmesi
Hikaye: That’s Life Blm.7
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme,
konuşma (Sf.45-48)
| | 4 | Lesson 49-50-51-52
Aktiviteler
Kabiliyet can / can’t
İş görüşmesi
Hikaye: That’s Life Blm.7
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.49-52)
| | 5 | Lesson 53-54-55-56
Parts of a house
there is / there are cümle ve sorular Evi tanımlama
Yer sorma
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.53-56)
| | 6 | Lesson 61-62
Ulaşım
Şimdiki zaman soru formları
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (sf.57-60) | | 7 | Lesson 61-62
Ulaşım
Şimdiki zaman soru formları
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.61-62)
| | 8 | Ara sınav | Lesson 63-64
Kartpostallar
Planlar hakkında konuşma
| | 9 | Lesson 65-66
Yerler
Geçmiş zaman ‘to be’ cümleleri
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.65-66)
| | 10 | Lesson 67-68-69-70
Birinin nerede olduğunu sorma (was/were)
Hikaye: That’s Life Blm 9
Acil servisler
Geçmiş zaman düzenli fiiler
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.67-70)
| | 11 | Lesson 71-72-73
Gazete makalesi
Günler, Yılın ayları
Düzensiz fiiler
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.71-73)
| | 12 | Lesson 74-75-76
Geçmiş zaman negatif cümleler
Geçmiş hakkında dinleme
Hikaye: That’s Life Blm 10
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.74-76)
| | 13 | Lesson 77-78
Hafta sonu aktiviteleri
Geçmiş zaman soru formları
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.77-78)
| | 14 | Lesson 79-80
Geçen hafta sonu hakkında konuşma
Diyalog oluşturma
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma
| | 15 | Okuma
Konuşma
Alıştırmalar | Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma | | 16 | Final Sınavı | | |
| Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar | Ders Kitabı:
Hatchinson, Tom. (2007). English for Life. Oxford University Press
Yardımcı Materyaller
Hatchinson, Tom (2007). English for Life. Oxford University Press
Ege Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu Kaynak Merkezi
| Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları | Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir. | Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 20 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 80 | TOPLAM | 100 |
| Staj Durumu | Yok |
| İş Yükü Hesaplaması | |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 | Final Sınavı | 1 | 1 | 1 | Derse Katılım | 13 | 2 | 26 | Bireysel Çalışma | 13 | 1 | 13 | Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 5 | 5 | Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 5 | 5 | Multirom CD Çalışması | 9 | 1 | 9 | |
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi | ÖÇ1 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 3 | 3 | | | 3 | | | 5 | | ÖÇ2 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 3 | 3 | | | 3 | | | 5 | | ÖÇ3 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 3 | 3 | | | 3 | | | 5 | | ÖÇ4 | 3 | 3 | 3 | 3 | | 3 | 3 | | | 3 | | | 5 | |
| * Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Ege University, Bornova - İzmir / TURKEY • Phone: +90 232 311 10 10 • e-mail: intrec@mail.ege.edu.tr |
|
|